Košík

Váš košík je prázdný.

Úvodní stránka» Obchodní podmínky

Obchodní a dodací podmínky

Veškeré objednávky přijaté přes internetové rozhraní (tj. nákupní košík), elektronickou formou na e-mailovou adresu jsou považovány za závazné.

Odesláním objednávky zákazník potvrzuje souhlas s kompletním zněním Obchodních podmínek platných pro internetový obchod www.boardonline.cz v okamžiku provedení objednávky.

Zrušení objednávky ze strany prodejce

Prodejce si vyhrazuje právo zrušit celou objednávku nebo její část v těchto odůvodněných případech:

  • zboží se již vyprodané, již se nevyrábí nebo nedodává
  • výrazným způsobem se změnila cena
  • objednávka nesplňuje všechny náležitosti nebo je posouzena jako nedůvěryhodná
  • zákazník neakceptuje navrhované změny ze strany prodejce (náhrada zboží, změna způsobu platby (při objednávce nižší než 450 Kč) atd.
  • objednávka nesplňuje minimální hodnotu 100 Kč bez dopravného

V případě, že by taková situace skutečně nastala, se zavazujeme, že Vás budeme neprodleně kontaktovat telefonicky nebo e-mailem, a následně se s Vámi dohodneme na dalším postupu (náhrada objednaného zboží jiným, zrušení celé objednávky, ...).

Pokud jste již za objednané zboží zálohově zaplatili (platební kartou, převodem z účtu) a výsledná částka za zbývající část objednávky bude nižší než částka celkem zaplacená, budou peníze převedeny zpět na Váš účet do 5 pracovních dnů. V případě, že částka za změněnou objednávku bude vyšší než částka zaplacená, bude Vám takto vzniklý rozdíl předepsán k úhradě.

Částečné vyřízení objednávky

V případě, že z Vaší objednávky nebude některá z položek skladem, zašleme Vám po dohodě alespoň to zboží, které je okamžitě k dispozici, popřípadě dohodneme postup, který Vám bude vyhovovat. 

Zrušení objednávky ze strany kupujícího - odstoupení od smlouvy (bez udání důvodu)

V souladu se zákonem č. 367/2000 Sb. ze dne 14. září 2000 má každý zákazník právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží při zásilkové formě prodeje. Možnost vrácení zboží nelze chápat jako 14 denní testování zboží. Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě, prosíme Vás o dodržení všech níže uvedených podmínek:

  • Zboží musí být naprosto neporušené, nesmí být použité, musí být v originálním nepoškozeném obalu, dobře zabalené, schopné dalšího prodeje. V případě nesplnění některé z uvedených podmínek nebudeme akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno na náklady odesílajícího zpět nebo bude uschováno v provozovně za manipulační poplatek ve výši 1 % prodejní ceny zboží za den uschování.
  • U vracené zásilky musí být přiložena kopie útržku z dobírkové nebo balíkové složenky, dále originál paragonu resp. prodejky která byla přiložena u dodaného zboží, dále musí zákazník vyplnit formulář, který je součástí prodejky (ve spodní části) zaslané se zbožím a nebo si jej můžete stáhnout ZDE !!!. Zde jsou uvedeny údaje o bankovním účtu, na který má být částka za vracené zboží převedena. Vrací se pouze částka za zboží. Při první výměně zboží se účtuje poplatek 80 Kč (při platbě převodem) nebo 100 Kč (při úhradě dobírkou). Za každou další výměnu se účtuje expediční poplatek (poštovné) 100 Kč, (doběrečné) 45 Kč. Reklamace zasílejte pouze běžnou balíkovou poštou, dobírkou nebude přijata. Náklady na vrácení zboží (poštovné) hradí zákazník.
  • Pokud vrácením zboží klesne hodnota nákupu pod 3000 Kč, bude doúčtováno řádné poštovné dle obchodních podmínek
  • Na vyžádání je možné sloučit dvě objednávky do jedné zásilky. Více než dvě objednávky nelze sloučit.
  • Zboží zasílejte na adresu Tibetská 806/6, 160 00 Praha 6. Zásilky vrácené na jinou adresu nebudou převzaty.

Při současném splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám výslednou částku zašleme buď složenkou nebo převodem na Váš bankovní účet, a to nejdéle do 10 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží.

Důvod vrácení zboží nám nemusíte uvádět, ale budeme velmi rádi když nám ho sdělíte pro případné zlepšení našich služeb.

Možnosti objednávky

  • přes www stránky
  • e-mailem

Ověření a zrušení objednávky

Náležitosti řádné objednávky (vyžadováno pouze při objednávce, která nejde přes webové rozhraní)

Každá objednávka realizovaná jiným způsobem než přes nákupní košík a webové rozhraní musí splňovat určité minimální náležitosti důležité pro řádné vystavení dokladů a rychlé doručení skutečně požadovaného zboží k zákazníkovi.

Neregistrovaní uživatele musejí uvést minimálně tyto údaje:

  • iniciály objednavatele (jméno a příjmení)
  • přesné místo dodání včetně PSČ
  • jeden funkční kontakt (mobilní telefon nebo e-mail)
  • přesný název zboží
  • počet kusů, barvu a velikost
  • požadovaný způsob dopravy a úhrady zboží

Registrovaní uživatelé musí uvést minimálně tyto údaje:

  • registrační číslo nebo přihlašovací jméno
  • heslo
  • přesný název zboží
  • počet kusů, barvu a velikost
  • požadovaný způsob dopravy a úhrady zboží

Prodejce si vyhrazuje možnost telefonicky ověřit platnost objednávky. Objednávka realizovaná jedním z výše uvedených  způsobů je považována za závaznou. Objednávku lze stornovat prostřednictvím webového rozhraní, případně telefonicky nebo e-mailem, nejpozději týž den do 11.00 hodin. Pokud byla objednávka přijata do systému po 11.00h. nebo mimo pracovní dny, lze ji stornovat nejpozději následující pracovní den do 11.00h..

V případě, že kupující odmítne převzít zásilku, má prodejce právo naúčtovat kupujícímu náklady spojené s jejím zasláním.

Doprava

Česko - při nákupu nad 3.000 Kč DOPRAVA ZDARMA!!

Naším cílem je dopravit zboží tak, aby bylo u zákazníka co nejdříve. Proto využíváme profesionálních služeb firmy PPL, která zaručuje kvalitní, bezpečnou a rychlou dopravu vašeho zboží. Je nezbytně nutné, abyste vyplnili takovou adresu, na které se nacházíte v době od cca 8:00 do 18:00 (firma rozváží zboží v pracovní době) nebo přesně uvedli, kdy chcete zboží doručit. 

  • PPL
    • dodání do druhého dne od expedice
    • Dopravné 100 Kč, Dobírka 45 Kč
    • standardní doručování v rozmezí 8:00 – 18:00 h
    • večerní doručování 17:00 – 21:00 h - seznam lokalit naleznete zde
  • Osobní odběr :  Nemáme odběrní místo, ale po dohodě je možné osobní převzetí v Praze 6. V případě zájmu nás kontaktujte.
  • Česká pošta - na vyžádání je možné zaslat zboží prostřednictvím České pošty. Cena poštovného 100 Kč, dobírka 45 Kč.

Standardní lhůta expedice je 1-2 pracovní dny ode dne přijetí objednávky. Není-li zboží v centrálním skladu, bude vyřízení objednávky trvat déle. V takovém případě bude zákazník okamžitě telefonicky nebo e-mailem kontaktován a následně mu bude sdělen předpokládaný termín expedice zboží. Zákazník má právo zrušit objednávku daného zboží bez udání důvodu. 

 

Slovensko (při nákupu nad 5000 Kč ZDARMA). Pro dopravu Vámi objednaného zboží na Slovensko využíváme služeb České Pošty, která je nejekonomičtější variantou dodání zboží na Slovensko. Zboží zasíláme Obchodním balíkem. Cena za poslání Obchodního balíku (do 7 kg) je 300  Kc včetně DPH. V případě, že váha balíku bude větší než 7 kg a Vámi objednané zboží nebude dosahovat částku 5000 Kč, bude poštovné účtováno dle sazebníku České pošty. Dodací lhůta pro Slovensko je cca 5 pracovních dnů od uskutečnění platby.

Platba

Platba bankovním převodem předem (doporučujeme)

Platba bankovním převodem je zdarma.

 

Platba na dobírku (pouze ČR)
Při platbě na dobírku (pouze v ČR) je Vám účtováno doběrečné ve výši PPL 45 Kč, Českou poštou 45 Kč vč.DPH. Objednávky v hodnotě do 450 Kč (bez dopravného) na dobírku nezasíláme! Na Slovensko NENÍ možné zvolit způsob platby "Na dobírku".

 

Hotově
NEJSOU MOŽNÉ PLATBY V HOTOVOSTI!

Reklamace

Na veškeré zboží se vztahuje záruka 24 měsíců, která počíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím.

Nelze zaměňovat záruční dobu s životností zboží. Životnost zboží je dána intenzitou a způsobem používání zboží a nemusí být shodná se záruční dobou. To znamená, že při intenzivním používání zboží může být životnost kratší, než záruční doba.

Reklamace nového zboží
V případě, že je vám doručeno zboží, které se liší kvalitou či funkčností od výrobku uvedeného v objednávce, oznamte reklamaci písemně okamžitě po převzetí zboží na níže uvedenou adresu nebo e-mailem: reklamace@boardonline.cz. Zboží bude vyměněno za bezvadné nebo budou vráceny peníze. Může být rovněž poskytnuta přiměřená sleva z ceny zboží.

Reklamace použitého zboží
Zboží zaslané na reklamaci musí být dodáno kompletní a s originálem dokladu o koupi v obchodě www.boardonline.cz. K zásilce přiložte podrobný popis důvodu reklamace. Reklamace zasílejte pouze běžnou balíkovou poštou, dobírkou nebude přijata. Reklamované zboží musí být čisté, suché a hygienicky nezávadné. Prodejce je oprávněn odmítnout převzít zboží, které nebude splňovat zásady obecné hygieny. Takové zboží bude vráceno zákazníkovi na jeho náklady.

Náklady spojené se zasláním reklamace hradí zákazník. Za škody vzniklé dopravou odpovídá dopravce.
Reklamace zasílejte pouze běžnou balíkovou poštou, dobírkou nebude přijata.
Reklamace zasílejte výhradně na níže uvedenou adresu. Zásilky odeslané na jinou adresu nebudou převzaty a vrátí se zpět odesílateli.

Zboží zasílejte na:
EFEKT International, v.o.s.
Tibetská 806/6, 160 00 Praha 6

e-mail: reklamace@boardonline.cz

Ochrana osobních údajů

Provozovatel internetového obchodu EFEKT International, v.o.s. se zavazuje respektovat soukromí všech svých zákazníků. Aby Vám ale mohly být nabídnuty kvalitní služby, je třeba znát některá vaše osobní data. Tato data jsou však velmi pečlivě chráněna před zneužitím.

Požadované údaje - fyzická osoba

Každý zákazník musí při registraci uvést údaje nutné k bezproblémovému vyřízení objednávky. Je-li zákazník fyzická osoba, jsou vyžadovány následující údaje:

  • jméno a příjmení
  • úplnou poštovní adresu, tj. ulice, město, PSČ
  • alespoň jeden funkční kontakt - telefonický, faxový, případně e-mailový

Všechny tyto informace jsou nezbytné pro jednoznačnou identifikaci kupujícího. Údaje jsou používány k přijetí objednávky, realizaci a zaúčtování platby za nakoupené zboží, za účelem správné dodávky zboží a dále pro veškerou komunikaci se zákazníkem.

Požaduje-li zákazník doručování objednávek na jinou adresu, než implicitně uvedenou, může uvést alternativní adresu pro dodání zboží.

Požadované údaje - právnická osoba

Vystupuje-li zákazník jako právnická osoba, měl by navíc uvést také údaje o firmě:

  • jméno firmy
  • úplnou poštovní adresu, tj. ulice, město, PSČ
  • alespoň jeden funkční kontakt - telefonický, faxový, případně e-mailový
  • kontaktní osobu
  • IČ a DIČ

Tyto údaje jsou důležité pro vyhotovení daňového dokladu obvykle vyžadovaný oběma stranami a to včetně všech patřičných náležitostí.

Veškeré údaje o Vašich dosavadních nákupech jsou ukládány v zabezpečené kódované databázi a nejsou poskytovány třetím stranám. Tyto údaje jsou nutné pro zajištění dodávek zboží, vyřizování reklamací a přípravu marketingových akcí.

Internetový obchod www.boardonline.cz si velmi váží Vaší důvěry a chrání Vaše soukromá data před zneužitím. Tyto informace shromažďujeme proto, abychom zkvalitnili naše služby. Žádné z těchto údajů nejsou poskytovány dalším subjektům.

Souhlas s používáním osobních dat

Používáním internetového obchodu www.boardonliner.cz souhlasíte se shromažďováním a používáním informací o Vás a Vašich nákupech za výše uvedených podmínek.

Zasílání informačních sdělení

Dodržujeme zákon č. 138/2002 Sb. a své nabídky zasíláme pouze zákazníkům, kteří nám k tomu udělili svůj souhlas při registraci. Svůj souhlas můžete kdykoliv zrušit  a tím okamžitě zastavit zasílání výše uvedených informací. Pod pojmem informace se rozumí zasílání aktuálních sdělení o mimořádných nabídkách, slevách a výprodejích zboží z naší nabídky.