Košík

Váš košík je prázdný.

ČASTÉ OTÁZKY - FAQ

Jak si vybrat obuv?

Dřív než obuv začnete objednávat, doporučujeme nechat si odborně změřit délku nohou. Důležité je poté botu vyzkoušet ve stoje přímo na chodidle. Boty musí odpovídat vašim fyziologickým předpokladům. Dámská chodidla se vyskytují v daleko více rozličných tvarech, proto je třeba dát zkoušení více času. Pozor na rozdílnost chodidel u jednoho člověka, zkoušejte obě boty. Je mnoho těch, jejichž chodidla jsou nějakým způsobem odlišná. Objednávejte si obuv o půl centimetru větší, než je vaše velikost. Umožněním volného pohybu prstů v botě zabráníte jejich možné deformaci. 

Registrace, proč?

V případě že se zaregistrujete na našem eshopu, budete automaticky dostávat přednostně zprávy o speciálních akcích, výprodejích, soutěžích a bonusech!

Je online platba kartou bezpečná?

  • při akceptaci platebních karet využíváme 3D-Secure řešení – nejmodernější aplikace kartových Asociací MasterCard a Visa umožňující bezpečné platby kartou na internetu
  • údaje ze své platební karty zadáváte přímo bance
  • nikdo z našich zaměstnanců nemá přístup k údajům o Vaší platební kartě
  • přenos dat se uskutečňuje prostřednictvím zabezpečeného protokolu HTTPS, který tyto informace šifruje

Jak probíhá online platba?

Pokud se rozhodnete za vybrané zboží/služby využít k platbě Vaši platební kartu, budete přesměrováni do naší zpracovatelské banky, která Vás vyzve k zadání údajů o kartě:

  1. číslo platební karty
  2. datum ukončení platnosti karty
  3. CVV2/CVC2 – poslední trojčíslí předtištěné na podpisovém proužku Vaší karty

Tyto informace zadáváte přímo do platební stránky zpracovatelské banky, která zajistí nerozluštitelný zakódovaný přenos dat a nám pouze sdělí výsledek autorizace a dává tím pokyn k vyřízení objednávky. Tímto je odstraněna možnost zneužití Vaší platební karty subjektem, od kterého si zboží kupujete a volného přenosu nechráněných dat na veřejné počítačové síti.
O výsledku transakce jste informováni e-mailem.
Přítomnost log Verified by Visa kartové asociace Visa a MasterCard Secure Code kartové asociace MasterCard zaručuje bezpečnou platbu v našem internetovém obchodě.

Pokud nám banka nepotvrdí platbu Vaší kartou, může to být z následujících důvodů:

  • údaje o platební kartě nebyly vyplněny správně
  • na Vašem účtu nemáte dostatek finančních prostředků nebo jste již vyčerpali limit pro internetové transakce
  • Vaše karta nemá povolené použití pro transakce na internetu. V tomto případě je nutné se obrátit na Vaši banku

Jak dlouhá je záruční lhůta pro uplatnění reklamace?

Lhůta pro uplatnění reklamace je 24 měsíců.

Musí obuv vydržet po celou dobu záruční lhůty?

Záruční doba a životnost zboží jsou různé pojmy. Životnost zboží je dána způsobem a intenzitou používání a nemusí být vždy stejná jako záruční doba. To znamená, že při intenzivním používání může být životnost kratší než záruční doba. Např. při intenzivním užívání se i podešev obvyklé kvality opotřebuje rychleji než při občasném použití - životnost podešve a tím i obuvi je tedy v tomto případě kratší než záruční doba. Také nedostatečná údržba nebo používání obuvi k nevhodnému účelu podstatně zkracuje její životnost.

Musím obuv reklamovat ihned po projevení vady?

Reklamaci je nezbytně nutné uplatnit bez zbytečného odkladu ihned, jakmile se vada projeví. Případné prodlení při pokračujícím užívání zboží může zapříčinit prohloubení vady, znehodnocení zboží a může být důvodem k odmítnutí reklamace.

Co vše je potřeba k uplatnění reklamace?

Reklamační řízení může být zahájeno, jestliže zákazník předloží kompletní reklamované zboží a prokáže nákup reklamovaného zboží na našem internetovém obchodě - nejlépe nákupním dokladem. Zboží musí být řádně vyčištěno (u obuvi i podešev), zbaveno veškerých nečistot a hygienicky nezávadné.